Før æblekage

Før æblekage

Jeg stillede for nylig et spørgsmål på Facebook:

Nogle gange – mange gange – kommer jeg i tvivl om alt det, der foregår omkring mig. Er det helt forkert at servere for mine børn: blå kartofler, æggeblommekartofler, vilde æbler, bulgarsk kæmpeporre, selleri, lilla blomkål, lurpak smør, vindruekerneolie kogt med asparges, lidt af mine gode urtefrø, salt, sukker, 3 ltr vand, lidt citron. Først stille og roligt småsauteret, vand tilsættes, væske fjernes og koges ind, tilføres grønsager. Færdig prut. Intet kød, mange kartofler, ingen ”I LOVE ØKO”, kun mine hardcore ”konventionelle” grønsager, dyrket som man må, og som jeg synes.

Men er det ok, og ellers, hva så?

Der er der mange, som har svaret på, blandt andet Sandra, som siger, at jeg er doven. Og det har hun jo ret i, så hermed stjæler jeg fra Facebook, og smider det på min egen side. En lille sjov snak om mange ting.

Holder høstfest på fredag, og vender snarest tilbage med nyt herfra og tanker. Kig produktliste for at se hvad der lever lige nu.

Skærmbillede 2013-10-31 kl. 09.58.46

Skærmbillede 2013-10-31 kl. 09.58.56

Skærmbillede 2013-10-31 kl. 09.59.06

Skærmbillede 2013-10-31 kl. 09.59.26

Skærmbillede 2013-10-31 kl. 09.59.43