Jeg synes da godt nok den globale opvarmning, set fra min synsvinkel, lader vente på sig. Magen til frustrationsskabende forår har jeg da aldrig oplevet.

Asparges er lige gået godt i gang her på Brogård, og puslespillet om at få dem fordelt kører rimeligt – jeg gør mit bedste. Mine medarbejdere Juta, Liga, Andrejs, Sandijs, Janis, Nawroz høster på livet løs. Torben renser ukrudt og passer det grove, Kenneth laver gode retter i mit nye køkken og kører varetur af og til. Stort at jeg har fundet ud af at jeg kan overlade kørslen til andre, og at jeg ikke aner en kæft om at drive et køkken.

Jeg mener, så er der da håb om ,at jeg måske kan lære det.

En ny ting er, at jeg er blevet autoriseret hampedyrker – husker de flotte planter fra min barn- og ungdom. Det er dog ikke noget man bliver skæv af, den type her, – kun måske af at kigge op på.  Sidste nyhed herfra er at mine små kørvelroer på mark 11 gror, og jeg har spist nogle få. De er sjove.

Se hele den opdaterede produktliste her

 

Hvide, Tykkegrønne, grønne præsenteret af Andrejs, Janis og Nawroz

Hvide, Tykkegrønne, grønne præsenteret af Andrejs, Janis og Nawroz

asparges, muslinger

asparges, muslinger

10 drueblomster

10 drueblomster

lammefjordshamp

lammefjordshamp