Næste fredag d. 31.5.kl 19, har jeg indbudt til Asparges, linemuslinger og champagne:

Vi mødes klokken 19. Jeg byder velkommen og fortæller lidt om, hvad jeg mener mit liv og arbejde her går ud på.

Hurtigt kaster vi os ud i markerne og høster eller prøver at høste asparges, blander sikkert lidt skaldyr ind i snakken, da vi jo befinder os på gammel havbund, med tidligere rigtigt mange skaldyr. Vi går hjem i laden, og Kenneth Frausing (tidligere souschef på Formel B ) vil trylle for os med rigtigt meget asparges og rigtigt mange muslinger.

Lad være med at spise hjemmefra. Til at skylle ned med er masser af koldt vand og kølig champagne, venligst hjulpet frem af Mads Rudolf – Petillant. Under spisning vil blive krydret med lidt relevant debat og andre indslag.

Der vil efterfølgende kunne købes både champagne,asparges og aspargesøl til at bringe hjem.

Der kan tilmeldes indtil fredag middag her

Desværre er Erling fra Villerslev blevet indlagt, men jeg holder fast i indholdet, både tematisk, som det vi får indenbords.

Hvide, Tykkegrønne, grønne præsenteret af Andrejs, Janis og Nawroz