Spansk Kørvel - HMM!

Ulla Holm, kronikør, har skrevet en dybt uinteressant kronik i Politiken….. Den minder mig om, da jeg var ung student og skrev lange, lange breve med min gode ven Peter Carlsen.

Vi syntes vi var enormt kloge, og brevene var stort set indholdsløse, men vi legede med dem og kun til vores egen fornøjelse. Det er så åbenbart lykkedes Ulla at få Politiken til at trykke det, der egentlig kun burde være blevet på hendes egen computer. Den værste gang ”Erasmus Montanus” uden nogen form for aktuel viden om, hvad der foregår omkring det nordiske ”idefelt”.

”Jeg elsker hvide asparges – Hitler elskede kun hvide – ergo er jeg Hitler.”

Lad vær at læs det. Og Ulla! – skynd dig at blive færdig med dine studier, og få dig et ordentligt arbejde der kan åbne dine øjne for vores forunderlige verden.

Havde besøg af landbrugsministeren med følge. Håber de havde en god aften, sjovt med lidt god snak og gode spørgsmål. Glæder mig til det nye MadX, det må vi fødevaremedspillere prøve at bruge til noget.

Aspargesarrangement 1. juni er overbooket, så ikke flere tilmeldinger. Laver nok et arrangement i starten af august med lidt mere interaktivt indhold og lidt bredere fødegrundlag.

Dette indslag er mest ment for at gøre opmærksom på ny produktliste. Jeg har købt en fantastisk porremark af Storøhage Kartofler, porrestok er klar , det bliver fantastisk at forsyne Din Baghave og alle de dejlige restauranter med noget, der næsten matcher asparges, og så er porrestok jo også hvide. De små gulerødder fra Arne er ved at være klar.

Se i øvrigt Arne og alle os andre fra Lammefjorden i tv programmet ”Der var engang.” Det bliver sendt på TV2 Øst den 25. maj sidst i 19.30-udsendelsen, den 26. maj kl. 11 og den 28. maj kl. 20.

Dejlige hvide nordiske asparges og porrestok
Salome – med hvid bluse – og hvide porrer..
Pengeurt – små fine hvide blomster
Spansk Kørvel - HMM!

Spansk Kørvel - HMM!

Vellugtende Aftenstjerne - desværre ikke hvid

Græsk karse – ikke nordisk, ca. fra der hvor Rene Redzepis far kommer fra, men dog hvid