71763-00320, kviekalv, født 03.01.2011 byder livet og dig velkommen til et ukendt og udfordrende nyt år. Voldsomt piercet med et microchipset øremærke i det ene øre, et andet øremærke i det andet øre og med mælkeskum fra min første tår råmælk i mundvigen ved jeg en time gammel, at livet er på ondt og godt.  Gad vide om min mor 284 får udleveret en bærbar, så hun kan tjekke, hvem jeg er.

Jeg skulle hilse fra overdyret, der voldtog mine ører, at han med fornøjelse tænker tilbage på  alle jer, han har haft med at gøre i 2010 med varme følelser.


Der er dog en undtagelse og advarsel til alle der handler med eller arbejder i restaurationsbranchen:

Hold jer fra restaurant NOKKEN i Rungsted Havn. De folk der ejer stedet må have rigtigt mange penge, for de vil helst ikke af med dem for de varer og ydelser arbejdsomme folk hjælper dem med. Jo, de vil gerne have asparges fra Søren Wiuff til Jetsettet, men betale for dem og vel også at få skrællet aspargeserne, synes de ikke er nødvendigt. Trist med så små mennesker i branchen, hvor de fleste gør deres bedste .

Kølig aspargeshilsen til Nokken

Nå, vi må videre.

Nu får I Søren selv:


Spis mere kål!!

Det, der har klaret vinteren bedst til nu er vistnok kål. Derfor erklærer jeg 2011 for Internationalt Kålår på Brogård. Kål (Brassica oleracea) er nok en af de mest varierede arter planter der findes, og da en af mine grundregler er at jeg ikke ved en skid før jeg har prøvet det selv glæder jeg mig til et eldorado i kål.

Godt Nytår også fra os andre dyr . Kærligst Søren.

Rosenkål m. is

Produktliste kommer først om en uge fordi – vinteren har gjort det lidt usynligt p.t.

Hvad gemmer 2011?