Korianderfrø, persilleblomst og blågulerodsblomst

Først og fremmest undskyld for min svigtende kommunikation. Aspargessæsonen har været voldsom ved mig, og samtidigt har jeg de sidste par år opbygget et enormt behov for at tænke mig om og derefter handle fornuftigt. Det er gået op for mig at jeg ikke bare er et menneske, men også en virksomhed, selvom jeg selvfølgelig stadig kun er et menneske.

Udover kort at fortælle at de fleste af mine kartofler overlevede svømmeøvelserne med 110 mm regn midt i juni, og at især æggeblommekartoflerne står fantastisk, vil jeg ikke dvæle meget ved markerne. Der er masser af spidskål, røde løg, hvide og store, flotte hvidløg.

Jeg vil bruge den næste måned på at ruste mig til efteråret, få ryddet op fysisk, strategisk og menneskeligt, og få styr og overblik over min produktion. Jeg har et fantastisk netværk af mennesker omkring mig, dem vil jeg gerne glæde med at tage nogle beslutninger, så jeg kan bidrage ligeså meget til netværket, som jeg trækker på det. Jeg vil også gerne finde mig selv og min produktion i forhold til alle de retninger, holdninger , køkkener, ideologier og kundegrupper jeg spiller op imod.

Det korte i alt det her er, at jeg en måneds tid kigger lidt indad for at vende tilbage med mere overskud og overblik, så hav lidt tålmodighed. Næste nyhedsbrev kommer rettidigt 23.7. med flere detaljer og så også en opdateret produktliste . God sommer til alle!

IMGP0226

Grøn peberrod med skåret hånd

Sort morbær

Sort morbær

Korianderfrø, persilleblomst og blå gulerodsblomst

Korianderfrø, persilleblomst og blå gulerodsblomst