imgp0678

Ses i Thailand!

Så prøver vi igen. I tre hold drager vi nu til Thailand. Vi glæder os som små børn til at holde ferie hele vores familie og opleve en anden dagligdag hos vores thailandske familie. Jeg har allerede sat mig mange faderlige og faglige mål for rejsen, ligesom børnene også udover livets lektier har fået skolelektier med. Glædelig Jul alle sammen! – Gad vide om vi ikke kan lave risengrød af klisterris, tænk engang –selvhøstet risengrød!!

Den sidste måned har jeg sammen med Klaus Henriksen og de andre kokke fra Dragsholm Slot øvet mig på ”Den nye Trend”. Jeg Dyrker –I Høster!! Så fra næste år får alle interesserede en detaljeret plan over vores marker og en sankechip, der bliver dømt ”jord til bord”, så det basker. Jeg skal så sidde i et lille tårn ovenpå min FIAT-traktor og skovle penge ind, mens alle høster og laver mad af alle grønsagerne og føler urmennesket i sig selv.

Jeg vender voldsomt inspireret hjem og lover alle et spark fra Lammefjorden ca.d. 7. januar. Tak for jeres dejlige måder at være med mig på i hele dette år og godt lykkebringende 2009. Vi ses igen – hilsen Søren!

Julefennikel

Julefennikel

Vinter-feld-vår-salat!

Vinter-feld-vår-salat!