Who go?

Who go?

.
De har simpelthen besat lufthavnene i Bangkok, fordi de ikke gider betale skat til alle de fattige, og fordi de synes at de fattige bønder i Thailand er for dumme til at have stemmeret. Derfor er jeg her stadig – en dum bonde!
.
Så er der også en 13-15 % herhjemme der heller ikke burde have stemmeret, nå nej, det må man ikke sige. ..
.
Jeg er bare sur over at gå rundt herhjemme i gråt snotvejr, når jeg burde sidde i det nordlige Thailand med hele min danske og thailandske familie på 150 mennesker og have det skide hyggeligt. Jeg er her indtil videre, så værs’go at bestil, hvis I nu har lyst. Jeg kører som vanligt mandag og torsdag.
.
Novembers liste (find den her) holder langt hen ad vejen, og jeg kan jo ligesågodt have noget fornuftigt at tage mig til i stedet for at brokke mig. Glæder mig til at høre fra jer.
SLUT!

No go

No go!!

Fest hos Buaoloy

Fest hos Bualoy